هیچ اپراتوری آنلاین نیست. در حال حاضر با استفاده از صفحه تماس با ما می توانید سوالات خود را مطرح کنید.
    تعداد بازدیدکنندگان : 1075708 نفر  |  پیشخوان آنلاین 1 نفر
    چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

    وایت بردهای الکتریکی شهاب دارای سیستم عامل اندروید 8.0 می باشد، این سیستم عامل کاربر را قادر می سازد برنامه های مورد نیاز خود را دانلود و از طریق USB بر روی وایت برد نصب نماید.

    همچنین منوهای دسترسی سریع و ورودی های USB و HDMI در قسمت جلوی پانل سبب لذت بخش شدن استفاده از دستگاه شده است.

    نگارش همزمان سه کاربر به همراه تایپ بیش از 10 انگشتی سبب می­گردد دانش­جویان و دانش­پژوهان در کلاس­های آموزشی، دانشگاه­ها و ... اطلاعات خود را به صورت همزمان ارائه دهند.

    توانایی نگارش، ویرایش و ذخیره کردن فایل­های متنی از طریق Word، Excel، Power Point و ... از مهمترین قابلیت­های وایت­بردهای الکتریکی شهاب می­باشد. کاربران می­توانند این نگارش را هم از طریق کیبرد مجازی و هم از طریق کیبرد خارجی (بلوتوث) به زبان دلخواه خود (فارسی، انگلیسی و ...) انجام دهند.

    همچنین کاربر می­تواند به راحتی متن نگارش شده خود را پرینت بگیرد.

    توانایی انتخاب پس زمینه مناسب در صفحه NOTE، این امکان را برای مراکز مربوطه فراهم می­سازد که بهترین استفاده را از وایت­برد الکتریکی شهاب داشته باشند. به عنوان مثال مربیان ورزشی می­توانند چینش بازیکنان را به آنان آموزش دهند.

    قابلیت اشتراک گذاری هوشمند با استفاده از فناوری EShare، این امکان را برای مدیران فراهم می­سازد که در زمان کنفرانس تصویر نمایشی وایت­برد الکتریکی را بر روی دستگاه­های هوشمند دیگر با سیستم عامل Android، ios و windows به اشتراک بگذارند و هر یک از آن­ها بتوانند از سیستم خود اطلاعات موجود بر روی وایت برد الکتریکی را ویرایش نمایند.