با اپراتور ما گفتگو کنید!
هیچ اپراتوری آنلاین نیست.
هیچ اپراتوری آنلاین نیست. در حال حاضر با استفاده از صفحه
تماس با ما
می توانید سوالات خود را مطرح کنید.
تعداد بازدیدکنندگان :
1437975
نفر | پیشخوان آنلاین
1
نفر
یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۳
پرسش و پاسخ
تماس با ما
Toggle navigation
صفحه اصلی
درباره ما
اعضای هیئت مدیره
تاریخچه شهاب
چشم انداز
خط مشی
اخبار
توانمندیهای شهاب
منشور حقوق مصرف کنندگان
گواهینامه های ایزو
ویدیوهای تبلیغاتی و آموزشی شهاب
نشریه خانواده شهاب
چالش عکس از مشهد مقدس
محصولات
تلویزیون های SHAHAB
تلویزیون های ONSTAR
وایت برد الکتریکی
ماشین لباسشویی
جاروبرقی
یخچال فریزر
اجاق گاز
ساند بار و بلندگو
جدول مقايسه تلويزيون های شهاب
خدمات مشتریان
آدرس و تلفن عاملیت مجاز خدمات پس از فروش
سامانه ثبت درخواست نصب
بخش ویژه عاملیت مجاز خدمات پس از فروش
شرایط دریافت عاملیت مجاز خدمات
درخواست نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش
فرم نظر سنجی (ویژه عاملیت مجاز)
پرسش از شما پاسخ از ما
راهنما
دانستنی های نصب
فروشگاه اینترنتی
فروش
فرم ارزشیابی متقاضیان فروش
مدارک درخواست عاملیت فروش
تماس با ما
تماس با ما
ثبت شکایات
پیگیری شکایات
نظر سنجی مشتریان
فرم پیگیری تماس با ارتباط مردمی
فلوچارت رسيدگي به شكايات
پیشنهادات
سوالات متداول
کاتالوگ CATALOG
درباره ما
اخبار
پیشنهاد تشکیل میز حمایت از کالای داخلی در وزارت صمت، ارشاد و سازمان شهرداریها
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
امتیاز دهید :
پیشنهاد تشکیل میز حمایت از کالای داخلی در وزارت صمت، ارشاد و سازمان شهرداریها
تاریخ :
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
/
تعداد بازدید : 551
به گزارش روابط عمومی شرکت شهاب
،
مدیرعامل شرکت شهاب پیشنهاد کرد میز مشترک حمایت از کالای داخلی با حضور وزارت صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان شهرداریها تشکیل و از فرصت باقیمانده در سال ۱۴۰۳ برای جهش تولید با مشارکت مردم استفاده شود.
حسین نعیم آبادی افزود: فرهنگ استفاده و حمایت از کالای داخلی کمک مهمی به تولید کننده های ایرانی خواهد کرد و باید با برنامه ریزی چند جانبه این موضوع را تقویت نمود.
وی درخصوص الزامات این برنامه ریزی تاکید کرد: رکن نخست این برنامه خود تولیدکنندهها هستند که باید با افزایش کیفیت کالای ایرانی مزیت رقابتی لازم را ایجاد و بستر افزایش مقبولیت را در میان مصرف کنندگان ایجاد کنند.
مدیرعامل شرکت شهاب ادامه داد: علاوه بر این مردم پس از ارتقای کیفیت با فرهنگسازی درست میتوانند نسبت به مصرف کالای داخلی رغبت بیشتری داشته باشند. این به معنای توسعهی زمینهی کار و ایجاد ارزش افزوده در حوزه اقتصاد است.
نعیم آبادی رکن سوم را حوزه رسانه و تبلیغات دانست و توضیح داد: رسانه و فعالان حوزه تبلیغات نیز اگر حمایت از کالای داخلی و فرهنگ مصرف تولیدات ایرانی را یک اصل در کار خود بدانند و به طور مستمر روی آن کار کنند؛ قطعا جهش اقتصادی مناسبی شکل خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: این ۳ رکن در کنار هم میتوانند در تحقق شعار امسال نقش ایفا کنند و بدون یکدیگر نقش آفرینی آنان کامل نخواهد بود.
وی خواستار بسترسازی و تولید محتوای فرهنگی مداوم جهت حمایت از کالای داخلی شد و از وزارت صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان شهرداری ها تقاضا کرد تولید محتوای خلاقانه را تبدیل به یک دستور کار مستمر کنند و با ایجاد میز مشترک حمایت از تولید داخلی برای تحقق شعار امسال فرهنگسازی و سهم خود را در این اتفاق مهم ایفا کنند.
مدیرعامل شرکت شهاب افزود: تقویت فرهنگ ترویج مصرف کالای ملی یکی از محورهای مهم در جهش تولید با مشارکت مردم است.
آخرین اخبار
گزارش ویدئویی و تصویری حضور شهاب در نمایشگاه لوازم خانگی مشهد
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
136
پژوهشهای کاغذی سد راه ساختن فردای صنایع هوشمند
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
112
ورکشاپ هم اندیشیِ تدوین سند استراتژی شرکت شهاب برگزار شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
164
رونمایی، تقدیر، انتصاب
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
184
گفتگوی فارس با حسین نعیمآبادی به مناسبت روز نوآوری و فنآوری
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
125
رئیس انجمن حمایت از کالای ایرانی:حمایت از کالای تولید داخل باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
229
مانور آتشنشانی در شرکت شهاب، ارتقاء آمادگی و آگاهی کارکنان
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
234
تقویت تولید ملی، تنها راه افزایش قدرت چانه زنی خارجی است
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
509
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت شهاب در پی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
865
ارسال نظر
ارسال نظر
ارسال نظر